Willkommen in Augsburg!
Ласкаво просимо в Аугсбург!

|||| |||| ||||

Liebe Schülerinnen und Schüler unserer neuen Willkommensklasse!

Am Donnerstag 28.04.22 um 17 Uhr findet in der Aula im Neubau unserer Schule eine Begrüßung statt. Nach einem musikalischen Gruß unserer Bigband werdet ihr auch von unserem Schulleiter und unseren Kollegen und Kolleginnen persönlich willkommen geheißen. Anschließend wird euch unsere Schule gezeigt. Es wird auch die eine oder die andere Überraschung zum Mittnehmen dabei sein.

Wir freuen uns auf euch!

українська

Шановні учні нашого нового вітального класу!

У четвер, 28 квітня 2022 року, о 17:00 в актовій залі нового корпусу нашої школи відбудеться церемонія привітання нових учнів. Після музичного подарунку від нашого гурту вас особисто зустрінуть директор школи та вчительський колектив. Окрім цього ви матимете змогу здійснити екскурсію школою. На вас також очікують інші сюрпризи та подарунки.

Ми з нетерпінням чекаємо на вас!

русский

Дорогие ученики!

В четверг 28.04.22 в 17:00 в фойе нашей школы (Neubau) пройдёт церемония приветствия. После музыкального вступления вас поприветствуют директор нашей школы, а также и учителя. После этого вас проведут по нашей школе. В конце вас ждут небольшие сюрпризы.

Мы очень рады вскоре познакомиться с вами.

Шановні учні, дорогі батьки!

Для дітей з України організовуються окремі класи з метою залучення до німецької шкільної системи та вивчення німецької мови. Усіх зацікавлених батьків просимо неформально зареєструвати своїх дітей в державній шкільній адміністрації міста Аугсбурга (Schulamt), вказавши такі дані:

1) прізвище, ім'я

2) дата народження

3) адреса проживання

4) телефон

5) тип школи та клас відвідувані в Україні

приклад листа:docxAnmeldung_Willkommensklasse.docx

русский

Дорогие ребята, дорогие родители!

Для детей с Украины организуются отдельные классы с целью приобщения к немецкой школьной системе и изучения немецкого языка. Всех заинтересованных просим написать письмо в государственное ведомство по делам школ города Аугсбурга (Schulamt) в свободной форме cуказанием следующих данных:1) фамилия, имя

2) дата рождения

3) адрес проживания

4) телефон